páginas vistas

martes, 24 de mayo de 2016

Barcelona rebrà al Rei de la salsa: Marc Anthony.

Fa vuit anys vaig ser un dels pocs privilegiats que van veure el concert en directe de Marc Anthony i convidat per Sony Music. I no només això, sinó que vaig estar a la festa de convidats post concert i vaig poder compartir-la amb ell i part de la banda, amb més de 7 músics cubans. El concert, que era promocional i per a prendre la temperatura del seu impacte per aquí, va ser, com ja sabíem, un èxit descomunal. Tant pels seus textos i música, amb arranjaments jazzístics notables, com per les lletres. Avui és –sens dubte- un referent únic, el rei de la salsa, encara que les seves incursions en altres gèneres urbans, amb Pitbull o Gente de Zona, han estat número u en diversos països. Tot això i més és el que el porta a Barcelona l’1 de juliol a l’Estadi de l’Espanyol, a Cornellà de Llobregat.
Blogger Arsenio Rodríguez Quintana.



Nota oficial de prensa:
Marc Anthony és famós a nivell mundial per les seves cançons 'Vivir la vida', 'Flor Pálida' i 'You Sang To Me', a més de ser reconegut pels impressionants espectacles que realitza, els quals converteixen cada recinte on es presenta, en autèntics i veritables paradisos de la salsa.
El cantant novaiorquès aterrarà a Barcelona per presentar “Live”, el nou Tour Mundial en què es troba immers actualment després de 8 anys d'absència.
Es tracta del primer espectacle d'aquest tipus que signa el RDC Espanyol, després d'una primera experiència en 2010 amb Black Eyed Peas en la qual es va aconseguir batre tot tipus de previsions arrossegant a 35.000 seguidors.
El concert tindrà lloc el proper 1 de juliol
Obertura de portes: 20.00 hrs.
La icona llatina del moment, va passar per Espanya el passat any amb “Cambio de Piel” a l’anterior gira mundial, però en aquesta ocasió no vam poder gaudir de la seva presencia a la nostra ciutat. El tour “Cambio de Piel 2015” va ser considerat pels amants de la música llatina com un dels espectacles més aclamats d'aquest any, la qual cosa preveu que les properes presentacions de Marc Anthony portaran els més alts estàndards de la indústria musical i prometen ser encara més espectaculars que les anteriors.
El concert apunta a ser un dels millors concerts de l'any a Barcelona, no només pel seu espectacular treball musical sinó també per la seva posada en escena i per la espectativa que està generant al públic, els qui van esgotar les entrades promocionals en menys d'una hora de la seva sortida a la venda.
Després de la presentació a Barcelona, #MarcAnthonyLiveTour2016 contínua el seu espectacular cap a les ciutats espanyoles de Benidorm el 7 de Juliol, i Marbella el 9 de Juliol.e
Entrades a la venda en: marcanthonyeuropa.com, El Corte Inglés y clicktaquilla.com

Barcelona recibirá al Rey de la salsa tras ocho años de ausencia.

Fui de los pocos privilegiados que hace ocho años no sólo vió el concierto en vivo de Marc Anthony  e invitado por Sony Music. Sino que estuve en la fiesta de invitados post concierto y pude compartir con él y parte de su banda con más de 7 músicos cubanos.  El concierto que era un poco promocional y para tomar la temperatura de su impacto por aquí. Fue lo que ya sabíamos un éxito descomunal. Tanto por sus textos y música con esos arreglos jazzistico notables  como por sus letras. Hoy es -sin duda- el referente único como rey de la salsa, aunque sus incursiones con Pitbull  o Gente de Zona en otros generos urbanos también han sido números uno en varios países. Todo eso y más, es lo que trae a Barcelona el 1 de julio en el Estadio del Español en Cornellá de Llobregat. 

Yo blogger Arsenio. 

Nota Oficial de Prensa: 
Marc Anthony es famoso a nivel mundial por sus canciones 'Vivir la vida', 'Flor Pálida' y 'You Sang To Me', además de ser reconocido por los impresionantes shows que realiza, los cuales convierten cada recinto donde se presenta, en autenticos y verdaderos paraísos de la salsa.
El cantante neoyorquino aterrizará en Barcelona para presentar “Live”, el nuevo Tour Mundial en que se encuentra inmerso actualmente despues de 8 años de ausencia.
Se trata del primer evento de este tipo que firma el RDC Espanyol, después de una primera experiencia en 2010 con Black Eyed Peas en la que se logró batir todo tipo de previsiones arrastrando a 35.000 seguidores.

El concierto tendrá lugar el próximo 1 de julio
Apertura de puertas: 20.00 hrs.

El  icono latino del momento, paso por España el pasado año con "Cambio de Piel", su anterior gira mundial, pero en esa ocación no pudimos disfrutar de su precesncia en nuestra ciudad. El tour “Cambio de Piel 2015” fue considerado por los amantes de la música latina como uno de los más aclamados shows de ese año, lo cual prevé que las próximas presentaciones de Marc Anthony traerán consigo los más altos estándares de la industria musical y prometen ser aún más espectaculares que las anteriores.

El concierto apunta a ser uno de los mejores conciertos del año en Barcelona, no sólo por su espectacular trabajo musical sino también por su puesta en escena y por la espectativa que está generando dentro de su publico, quienes agotaron las entradas promocionales en menos de una hora de su salida a la venta.

Después del show de Barcelona, #MarcAnthonyLiveTour2016 continua su periplo hacia las ciudades españolas de Benidorm el 7 de julio,  y Marbella el 9 de Julio.
Entradas a la venta en: marcanthonyeuropa.com, El Corte Inglés y clicktaquilla.com