páginas vistas

miércoles, 18 de abril de 2018

Capvespre. (Atardecer)

Atardecer en catalán es 'capvespre'. Se pronuncia /ˌkabˈbes.pɾe/

Una palabra que cobra sentido cuando me hago un selfie con mi hija pensando en esa luz mediterránea que ella engedra. Y aquí entra el rey 'Miquel Martí i Pol.'

"Digueu-me quin prodigi
fa la tarda tan dolça
i tan intensa alhora,
i a quin prat o quin núvol
he d'adscriure el meu goig,
perquè em sé perdurable
en les coses que envolten,
i sé que algú, en el temps,
servarà el meu record."
(Del llibre Paraules al vent)

Yo respondo a Miquel
Que el prodigio que hace la tarde dulce
E intensa al mismo tiempo
Sin dudas/ Mi hija
Que insiste mientras crece en ser
Una metáfora de luz.


Arsenio Rodriguez Quintana
Abril 2018.

No hay comentarios:

Publicar un comentario